Saturday, January 27, 2007

我的印度珍藏品





4 comments:

二流程式分析員 said...

你的印度珍藏非常靚。

我因為驚水肚不服又未打肝炎針(我怕打針),所以唔敢去印度。

尾二果張相有D反光,最好唔開閃燈...

chow chow said...

如果怕打針, 真係唔可以去印度, 因為真係好落後。在孟買Mumbai, 印度最大的城市,也是商業、金融、電影娛樂中心, 你會隨處見到市民在街邊洗衣服, 旁邊仲有條牛在散步…

尾二張相唔係反光, 係印度靈光呀, hehe.

二流程式分析員 said...

哈哈...我都睇到靈光?我升左level?

chow chow said...

你真係無負”高足”個名, 第日係”上面”見啦, 記得坐穩把掃帚呀!